فیلم| فعالیت «موکب نائب الشهید» در میدان ولیعصر
همزمان با ایام جنگ تحمیلی و تجاوز دشمن آمریکایی–صهیونیستی به خاک کشور، موکب «نائبالشهید» با هدف همگامی با ملت ایران فعالیت خود را در میدان ولیعصر(عج) تهران آغاز کرد و هر شب از ساعت ۱۸ تا ۱ بامداد با برنامههای فرهنگی و پذیرایی میزبان شهروندان است.

به گزارش نوید شاهد تهران بزرگ، به نقل از خبرگزاری فارس، همزمان با ایام جنگ تحمیلی و تجاوز دشمن آمریکایی-صهیونیستی به خاک کشورمان، موکب «نائب الشهید» فعالیت خود را در پایتخت آغاز کرد.
حسین عامریان مدیر عامل کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور در گفتوگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به فعالیت این موکب گفت: این موکب با هدف همگامی و همصدایی با ملت غیور و با بصیرت ایران، از ساعت ۱۸ تا ۱ بامداد در میدان ولیعصر(عج) تهران میزبان شهروندان است.
وی افزود: برنامههای فرهنگی متنوع و توزیع اقلام پذیرایی از جمله خدمات این موکب به امت همیشه در صحنه است. وی افزود: این حضور مردمی تا «روز پیروزی» و با هدف پاسداشت ایستادگی ملت ایران در برابر جبهه استکبار تداوم خواهد داشت.